سنگ های چشم ببر

سنگ های قیمتی

سنگ چشم ببر اصل، قیمت و خرید سنگ چشم ببر

انگشتر سنگ چشم ببر

سنگ چشم ببر نماد چیست و چه خواصی دارد؟

سنگ چشم ببر یکی از انواع سنگ های قیمتی و طبیعی از نوع دگرگون می باشد. این نوع سنگ طیف رنگ های متنوع و مختلفی دارد. از جمله رنگ های سنگ چشم ببر اصل می توان به موارد زیر اشاره کرد: سنگ چشم ببر آبی، سنگ چشم ببر بنفش، سنگ چشم ببر سورمه ای، سنگ چشم ببر سیاه، سنگ چشم ببر سبز، سنگ چشم ببر سفید، سنگ چشم ببر صورتی، سنگ چشم ببر قرمز و سنگ چشم ببر قهوه ای و عسلی و ... . سنگ چشم ببر دارای دو نوع مات و درخشان می باشد و منابع آن در بسیاری از نقاط جهان پیدا می شود. اما این نوع سنگ های دگرگون در کشورهایی مانند تایلند و آفریقای جنوبی کیفیت بالاتری دارند و این کشورها جز منابع مهم آن ها محسوب می شوند. کشورهای دیگر مانند استرالیا، هند، کانادا، برزیل، چین و ... نیز دارای ذخایر خوبی از سنگ چشم ببر می باشند. 

خرید سنگ چشم ببر
انگشتر سنگ چشم ببر

دلیل نام‌گذاری چشم ببر

سنگ چشم ببر اصل به شکل منشور بلوری می باشد و کدر و غیر شفاف است. سختی این نوع سنگ ها درجه 7 است و به همین دلیل می توانند بر روی شیشه نیز خط بیندازند. سنگ چشم ببر خاصیت مغناطیسی ندارد و در نتیجه قابلیت جذب اجسام را نیز نخواهد داشت. سنگ چشم ببر اصل دارای ویژگی ها و آثار مختلفی می باشد. مثلا آتش یکی از عنصرهای سنگ چشم ببر است و مانند سنگ باباقوری باعث دفع انرژی های منفی چشمی خواهد شد. نام گذاری سنگ چشم ببر به دلیل شباهتی است که این سنگ با چشم گربه و یا ببر دارد. خرید سنگ چشم ببر اصل به دلیل انرژی درونی که دارد، باعث افزایش شجاعت و قدرت شما خواهد شد. 

خرید سنگ چشم ببر اصل

اگر قصد خرید جواهراتی با سنگ های تزئینی را دارید، خرید سنگ چشم ببر اصل را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع سنگ به دلیل خواص ویژه و ظاهر زیبایی که دارد، در تمام جهان پرطرفدار می باشد. سنگ چشم ببر، به سنگ رزق و روزی معروف است و باعث افزایش یافتن روزی و رونق گرفتن کسب و کار شما خواهد شد. استفاده از سنگ چشم ببر اصل در زمان های گذشته نیز رواج داشته است. این نوع سنگ دوام و مقاومت زیادی دارد و به راحتی نمی شکند. سنگ چشم ببر اصل با فرمول شیمیایی سیلیکون دی اکسید دارای ساختار بلورین شش ضلعی و توده ای و رشته ای است. درخشندگی این سنگ متغیر می باشد. به همین دلیل وقتی از زوایای مختلف به آن نگاه می کنید، برخی رنگ های موجود در آن تیره تر و بعضی دیگر روشن تر دیده می شوند. به این ترتیب ظاهر بسیار زیبایی دارد و به جواهرات شما جلوه ای خاص می بخشد. 
نگهداری از این سنگ بسیار راحت است، فقط باید توجه داشته باشید که در برابر ترکیبات اسیدی محلول های شوینده ممکن است آسیب پذیر باشد. بنابراین سنگ چشم ببر را فقط با آب و دستمال نرم پاک کنید. علاوه بر این بهتر است در هنگام  ورزش و داشتن فعالیت بدنی و همچنین ظرف شستن، از جواهرات حاوی این نوع سنگ استفاده نکنید. 

خرید سنگ چشم ببر

خواص سنگ چشم ببر

اگر قصد خرید سنگ چشم ببر اصل را دارید، بهتر است با خواص و ویژگی های منحصر به فرد آن نیز آشنا شوید. خواص درمانی سنگ چشم ببر به دلیل ترکیب خورشید با عناصر زمین می باشد. سنگ چشم ببر انواع مختلف رنگ ها را دارد و هر کدام از این رنگ ها دارای خواص ویژه ای می باشند. خواص ویژه و فراوان این سنگ باعث شده است که در بین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی داشته باشد. از جمله این خواص می توان موارد زیر اشاره کرد:
سنگ چشم ببر اصل بین چاکرای دوم و سوم تعادل برقرار می کند، اختلالات مربوط به بینایی و چشم ها را رفع خواهد کرد، سموم را از بدن دفع می کند. علاوه بر این میل جنسی را افزایش می دهد، کبد را تقویت می کند، برطرف کننده اضطراب و استرس می باشد، این نوع سنگ آنتی باکتریال است و باکتری ها را مهار می کند، بیماری های تنفسی مانند آسم را تسکین می بخشد، خاصیت آرام بخشی دارد، به رفع مشکلات مالی کمک می کند، اراده را تقویت خواهد کرد، درد مفاصل را بهبود می بخشد، باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد، با خود همراه داشتن این سنگ در زمان مراقبه می تواند بسیار مفید باشد. 

خواص سنگ چشم ببر

روش تشخیص سنگ چشم ببر اصل

اگر قصد خرید سنگ چشم ببر اصل را دارید، باید بتوانید سنگ چشم ببر اصل را از غیر اصل تشخیص دهید. اصل بودن این نوع سنگ از روش تست ماندگاری رنگ سنگ مشخص می شود. علاوه بر این سنگ چشم ببر اصل دارای سختی بین 5/6 تا 7 درجه است. به این ترتیب قابلیت این را دارد که بدون وارد شدن خش بر روی خودش، بر روی شیشه خط بیندازد. اما باید در نظر داشته باشید که این روش شناسایی یکی روش تخریبی است و باید مراقب باشید که سنگ شما آسیب نبیند. روش دیگری که به کمک آن می توانید سنگ چشم ببر اصل را از غیر اصل تشخیص دهید، انعکاس نوری این سنگ می باشد. 
از طرف دیگر بهترین و همچنین مهم ترین روش، بررسی ترکیب رنگ سنگ چشم ببر اصل است. این ترکیب رنگ باید به صورت رنگ طلایی، قهوه ای تیره و شکلاتی باشد. این ترکیب رنگ به دلیل سیلیکون دی اکسید ایجاد می شود. یکی دیگر از راه هایی که برای تشخیص اصل بودن این سنگ استفاده می شود، وزن سنجی آن است.

روش تشخیص چشم ببر اصل

قیمت سنگ چشم ببر و قیمت سنگ چشم ببر اصل چقدر است؟

سنگ چشم ببر اصل، یکی از سنگ های دگرگون زیبا می باشد که می توان با حرکت دادن آن در زیر نور، رشته های رنگی طلایی، زرد، قهوه ای  و خاکستری براق را دید. قیمت سنگ چشم ببر به عوامل مختلف مانند کیفیت سنگ، اصل بودن یا نبودن آن، رنگ سنگ و ... بستگی دارد. به طور معمول این قیمت برای هر گرم بین 5 تا 50 هزار تومان می باشد. طبیعی است که قیمت های بالاتر به دلیل رنگ و کیفیت بالاتر سنگ می باشد. برخی از رنگ های سنگ چشم ببر کمیاب هستند، مانند سنگ چشم ببر آبی، به همین دلیل این رنگ آن بسیار ارزشمند و گران است. علاوه بر این رنگ عسلی سنگ چشم ببر اصل نیز نادر است و در نتیجه ارزشمند و قیمتی خواهد بود. برخی از رنگ های سنگ چشم ببر، مانند رنگ قهوه ای روشن، از سراسر جهان استخراج می شوند. بنابراین خرید سنگ چشم ببر اصل به رنگ قهوه ای روشن مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

قیمت سنگ چشم ببر چقدر است؟

مضرات سنگ چشم ببر

استفاده مداوم از سنگ چشم ببر اصل، به ویژه در ماه های تابستان می تواند مضراتی را به دنبال داشته باشد. از جمله این مضرات، می توان به خونریزی در چشم و گوش و بینی اشاره کرد. از طرف دیگر گرد و غباری که بر روی سنگ چشم ببر قرار دارد، بسیار خطرناک می باشد و می تواند منجر به ایجاد بیماری سلیکوزیس شود. البته در نظر داشته باشید که اگر گرد و غبار از روی سنگ بلند نشود، این سنگ هیچ خطر و زیانی برای بدن ایجاد نخواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و از خواص سنگ بهره ببرید. 

سنگ چشم ببر برای چه ماهی است؟

انرژی هر سنگ از جهان و امواج آن عبور می کند و اگر هر فرد سنگ ماه تولد خود را استفاده کنند، این انرژی به سمت او خواهد آمد. به همین دلیل متولدین ماه های مختلف بهتر است سنگ ماه خود را به همراه داشته باشند.  سنگ چشم ببر اصل یکی از انواع سنگ های ماه خرداد، مرداد و شهریور محسوب می شود، بنابراین با افراد متولدین این ماه ها سازگاری بیش تری دارد. به این ترتیب انرژی افراد متولد خرداد، مرداد و شهریور را افزایش می دهد. این نوع سنگ دارای خواصی چون دفع چشم زخم و حفظ خوشبختی می باشد. نقل شده است که سربازهای سپاه روم در جنگ های خود این سنگ را با خود حمل می کردند. زیرا اعتقاد داشتند که سنگ چشم ببر باعث افزایش شجاعت سربازان می شود و در پیروز شدن مقابل دشمن به آن ها کمک خواهد کرد. 

سنگ چشم ببر برای چه ماهی است؟

خواص چشم ببر قهوه ای

سنگ چشم ببر اصل دارای رنگ های مختلف و متنوعی می باشد. هر کدام از رنگ های این نوع سنگ، دارای خواص ویژه ای هستند. سنگ چشم ببر به رنگ قهوه ای، اندام های بدن از جمله مجاری تنفسی را گرم نگه می دارد. به این ترتیب باعث تسکین تنگی نفس و آسم خواهد شد. علاوه بر این باعث افزایش تمرکز می شود و اعتماد به نفس افراد ضعیف و بی اراده را بالا می برد. به همین دلیل این سنگ برای افرادی که استرس دارند و مضطرب هستند، بسیار مناسب می باشد. 

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، سنگ چشم ببر اصل باعث افزایش اراده و انرژی شما خواهد شد. این سنگ به شما کمک می کند که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و همچنین از میزان اضطراب و استرس شما کم می کند. اگر فکر می کنید که اعتماد به نفس پایینی دارید و یا در مقابل سختی ها و مشکلات ضعیف هستید، خرید سنگ چشم ببر اصل را به شما پیشنهاد می کنیم. البته در نظر داشته باشید که این سنگ را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده مانند ایلیا گوهر تهیه نمایید. 

سوالات متداول درباره سنگ چشم ببر

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید