خرید گردنبند هدیه | راهنمای خرید بهترین گردنبند با هر بودجه‌ای

خرید گردنبند هدیه | راهنمای خرید بهترین گردنبند با هر بودجه‌ای
در میان زیورآلات و اکسسوری های مختلف گردنبند یکی از پرطرفدارترین آن ها است که استفاده از آن، هم برای آقایان و هم برای بانوان رایج است. اگر به دنبال خرید هدیه برای یکی از عزیزان تان هستید، خرید گردنبند را به شما پیشنهاد می دهیم. البته برای انتخاب یک گردنبند نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها به شما کمک می کند تا یک انتخاب خوب داشته باشید. …
ادامه مطلب

سنگ سپتارین | روش تشخیص سنگ سپتارین اصل

سنگ سپتارین | روش تشخیص سنگ سپتارین اصل
سنگ سپتارین چیست؟ ‏سنگ سپتارین یک نوع سنگ رسوبی بسیار زیبا است که قدمت آن به زمان دایناسورها باز میگردد. در این سنگ مواد معدنی مختلفی وجود دارد که از جمله این مواد معدنی میتوان به باریت، کلسیت، بتونید و آراگونیت اشاره کرد. این سنگ به دلیل اینکه ظاهری ترک خورده و حالت پوسته پوسته ای دارد به عنوان سنگ اژدها نیز نامیده میشود. رنگ این نوع سنگ معمولاً زرد …
ادامه مطلب

یاقوت سرخ چه سنگی است؟

یاقوت سرخ چه سنگی است؟
یاقوت سرخ یکی از زیباترین سنگ های موجود در کره خاکی پر از سنگ ماست. کسانی که این گوهر را تا به حال از نزدیک دیده باشند میتوانند بر این ادعا مهر تایید بکوبند که نمیتوان زیبایی هایش را از یاد برد و به فراموشی سپرد. این سنگ در خیلی از زبان ها به نام "روبی" نیز شناخته میشود و از قیمت بالایی برخوردار است به طوری که به پادشاه …
ادامه مطلب

راهنمای خرید انگشتر مردانه و زنانه

راهنمای خرید انگشتر مردانه و زنانه
انگشتر یکی از زیورآلاتی که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان بسیار پرطرفدار است. در سال‌های اخیر علاوه بر طلا و نقره از فلزاتی مانند مس، برنج و سایر فلزات گرانبهای دیگر برای ساخت انگشتر استفاده می شود. گاهی اوقات یک انگشتر در ویترین مغازه یا دست فردی دیگر، جلوه ی بسیار زیبایی دارد اما همان انگشتر در دستان شما این گونه نخواهد بود. تفاوت در رنگ پوست، فرم دست و انگشتان می تواند باعث ایجاد این تفاوت ها شود. در هنگام خرید انگشتر بایستی پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک انگشتر زیبا و در عین حال مناسب را خریداری کنید.
ادامه مطلب

زمرد هندی و مزایای آن

زمرد هندی و مزایای آن
زمرد نوعی سنگ زیبا و گران بها است که به رنگ سبز شناخته می شود. در واقع کلمه "زمرد" به معنای "سبز" است که بنظر از واژه یونانی “اسماراگودس (Smaragdos)” گرفته شده است؛ زمرد در فارسی به اسم دوال یا دوبال نیز شناخته می شود. زمرد ، زنگ های سبز متفاوتی دارد که ارزشمند ترین آن ها رنگ سبز مایل به سیاه است. از آن جا که رنگ سبز به عنوان رنگ حیات شناخته می شود ، در گذشته از زمرد در درمان بیماری های زیادی استفاده می گردید. برای مثال در مصر باستان معمولا برای درمان چشم درد ، سنگ زمرد را تجویز می کردند یا برای بیماری صرع، پیشنهاد می کردند که بیمار سنگ زمرد همراه خود نگه دارد.
ادامه مطلب

سنگ خون چیست؟

سنگ خون چیست؟
سنگ خون (blood stone) یا هلیوتروپ (Heliotrope) یکی از سنگ های قیمتی و عرفانی دوران باستان می باشد، که قدمتی دیرینه و خواصی جادویی و منحصر به فرد دارد. این سنگ یکی از جواهرات پرکاربرد و رایج در ساخت زیور آلاتی مانند دستبند، انگشتر، گردنبند و ... می باشد. سنگ خون از لحاظ ظاهری نوعی سنگ عقیق به رنگ سبز تیره و لکه هایی پراکنده به رنگ قرمز، قهوه ای یا نارنجی است. وجود این لکه های رنگی، ناشی از اکسید شدن آهن می باشد. این سنگ، جزو انواع کوارتز بوده و ساختار بلوری آن از نوع شش ضلعی یا هگزاگونال است.
ادامه مطلب

سنگ چشم ببر چیست؟

سنگ چشم ببر چیست؟
سنگ چشم ببر، نوعی سنگ متامورفیک است. کلمه متامورفیک، در لغت، به معنی تغییر یافته می باشد. سنگ های متامورفیک، معمولا از سنگ های آذرین و رسوبی می باشند؛ که تحت فشار زیاد، دچار تغییر شده اند. سختی سنگ چشم ببر حدودا بین عددهای 6.5 و 7 است. سنگ چشم ببر باعث بازتاب چاتویانسی می شود. این بازتاب، نوعی بازتاب نوری است که به علت نوارهای راه راه طلایی و قهوه ای در سنگ ایجاد می شود. وزن این نوع از سنگ ها معمولا بین 2.64 تا 2.71 است. چشم ببر، بدون فلورسانس است و ظاهر مات نیز دارد.
ادامه مطلب

سنگ ماه تولد ما چیست؟

سنگ ماه تولد ما چیست؟
سنگ ماه تولد ما چیست؟ هر  فردی در یک ماهی به دنیا می‌آید و سنگ ماه تولد مخصوص به خودش را  دارد. سنگ ماه تولد هر فردی، با حالات روحی و جسمی آن فرد در ارتباط است. مثلاً سنگ ماه تولد فروردینی‌ها  الماس درخشان است که مانند قلب شفاف متولدین این ماه است. هر سنگی  نماد چیزی است. یاقوت کبود ، نماد دانایی است. فیروزه نماد آسمان بهشت  و مروارید نماد حیات است. سنگ گارنت …
ادامه مطلب

بوی کهربای اصل چگونه است؟

بوی کهربای اصل چگونه است؟
به رزین فسیل شده درختان سوزنی شکل، کهربا گفته می شود. رزین ماده ای چسبناک است و نقش محافظ از درختان را در برابر قارچ ها و حشرات دارد. زمانی که اکسیژن بسته می شود رزین حالت سفت به خود می گیرد و سفت و سخت شدن رزین سال های زیادی طول می کشد. بعد از گذشت چندین هزار سال رزین نیمه فسیلی به نام کوپال ساخته می شود و درون آنها روغن هایی وجود دارد. بعد از خشک شدن کامل رزین و زمانی که هیچ روغنی در فسیل وجود نداشته باشد به کهربا تبدیل می شود.
ادامه مطلب

سنگ سیترین چیست ؟ + نحوه تشخیص سیترین اصل

سنگ سیترین چیست ؟ + نحوه تشخیص سیترین اصل
سنگ سیترین یکی از انواع کوارتز است که به طور معمول در رنگ های زرد یا نارنجی مایل به قهوه ای یافت می شود. در حال حاضر اکثر سنگ های تزیینی که به فروش می رسند، از این سنگ ساخته شده و در حین حرارت دادن، رنگ آن ها تغییر داده شده و یا بهسازی می شوند. در زمان های قدیم، سیترین تحت عنوان سنگ ثروت شهرت یافته بود و مردم بدین منظور آن را با خود همراه می کردند. همچنین خواص دیگری مانند تسکین درد های معده و کاهش اضطراب برای این سنگ در نظر گرفته می شود. در ادامه قصد داریم به بررسی سنگ سیترین و روش تشخیص سیترین اصل بپردازیم.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید