یاقوت سرخ چه سنگی است؟

یاقوت سرخ چه سنگی است؟

یاقوت سرخ یکی از زیباترین سنگ های موجود در کره خاکی پر از سنگ ماست. کسانی که این گوهر را تا به حال از نزدیک دیده باشند میتوانند بر این ادعا مهر تایید بکوبند که نمیتوان زیبایی هایش را از یاد برد و به فراموشی سپرد.

این سنگ در خیلی از زبان ها به نام "روبی" نیز شناخته میشود و از قیمت بالایی برخوردار است به طوری که به پادشاه سنگ های قیمتی معروف شده است. در سال 2015 یک گوهر از این گونه جذاب در یک حراج به قیمت 30 میلیون دلار به فروش رسید. این اعداد نشان دهنده جذب شدن افراد ثروتمند به این زیبایی های بی امان این گوهر سرخ می باشد.

در بین رنگ های یاقوت سرخ رنگی، رنگی وجود دارد که به رنگ " خون کبوتر " مشهور شده است و به عنوان زیباترین رنگ از انواع یاقوت سرخ بر سر زبان ها افتاده است.

این سنگ گران بها در کشور های بسیاری تا به حال یافت شده است که اکثر آن ها جزو کشور های توسعه نیافته هستند. از مهم ترین منبع کشف شده این سنگ سرخ گون می توان به ذخایر موجود در برمه اشاره کرد. برمه در کشور میانمار قرار دارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید