خرید گردنبند هدیه | راهنمای خرید بهترین گردنبند با هر بودجه‌ای

خرید گردنبند هدیه | راهنمای خرید بهترین گردنبند با هر بودجه‌ای

در میان زیورآلات و اکسسوری های مختلف گردنبند یکی از پرطرفدارترین آن ها است که استفاده از آن، هم برای آقایان و هم برای بانوان رایج است. اگر به دنبال خرید هدیه برای یکی از عزیزان تان هستید، خرید گردنبند را به شما پیشنهاد می دهیم. البته برای انتخاب یک گردنبند نکاتی وجود دارد که توجه به آن ها به شما کمک می کند تا یک انتخاب خوب داشته باشید. بدون شک فردی که گردنبند را برای او در نظر گرفته اید هم رضایت کافی را خواهد داشت و شما توانستید با خرید گردنبند او را خوشحال کنید. در این مطلب سعی داریم این نکات را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه ما باشید.

اگر به دنبال خرید هدیه برای یکی از عزیزان تان هستید، خرید گردنبند را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

تعریف گردنبند و معرفی انواع آن

گردنبند از جمله زیورآلاتی است که استفاده از آن از زمان های گذشته متداول بوده است. گردنبند به صورت یک نوار و یا زنجیر است که به دور گردن قرار می گیرد. این گردنبند می تواند به صورت یک زنجیر تک باشد و یا اینکه یک آویز یا مدال به آن آویزان شود. جنس زنجیر می تواند از فلزات گرانبها و جواهرات مختلف باشد. آویز گردنبند هم از فلزات گرانبها و یا سنگ های قیمتی مانند مروارید یاقوت و ... ساخته می شود. در این بخش انواع گردنبند از لحاظ اندازه را مورد بررسی قرار می دهیم.


1.    گلوبند (یقه ای)
این نوع گردنبند اندازه ای حدود 33 تا 38 سانتی متر دارد و کاملاً در اطراف گردن قرار می گیرد.


2.    چوکر
اندازه چوکر حدود 38 تا 43 سانتی متر است و در ناحیه اتصال گردن به بدن قرار می گیرد.


3.    پرنسسی
گردنبند پرنسسی اندازه ای حدود 43 تا 48 سانتی متر دارد و بر روی استخوان ترقوه قرار می گیرد.


4.    جشنی
این نوع گردنبند اندازه ای حدود 51 تا 61 سانتی متر دارد و در ناحیه بین استخوان ترقوه و سینه قرار می گیرد.


5.    اپرا 
گردنبد اپرا جز گردنبندهای بلند محسوب می شود و اندازه آن حدود 71 تا 94 سانتی متر است و در ناحیه سینه و یا حتی پایین تر از آن قرار می گیرد.


6.    کمند
بلندترین نوع گردنبند است و اندازه آن حدود 94 تا 152 سانتی متر است.

 


فرم صورت از نکات مهم هنگام خرید گردنبند

در نظر گرفتن فرم صورت یکی از پارامترهای موثر در هنگام خرید گردنبند است. برای افرادی که فرم صورت آن ها گرد است گردنبند های بلند مانند مدل اپرا انتخاب مناسبی است. برای افراد با فرم صورت بیضی محدودیتی برای انتخاب گردنبند وجود ندارد. برای افراد با صورت کشیده گردنبندهای کوتاه تر می توانید فرم صورت را بهتر نشان دهد. گردنبند چوکر و پرنسسی برای این افراد توصیه می ‌شود.
قد
برای خرید گردنبند برای افرادی که قد کوتاهی دارند (کمتر از 160 سانتی متر) گردنبندهای چوکر و پرنسسی انتخاب مناسبی هستند. افراد با قد متوسط و قد بلند هر نوع گردنبندی را می توانند انتخاب کنند.
نوع لباس و پوشش از نکات مهم هنگام خرید گردنبند
برای لباس هایی که دارای یقه باز هستند گردنبندهای یقه ای انتخاب بسیار مناسبی هستند. خرید گردنبندهای چوکر و پرنسسی برای انواع لباس ها پیشنهاد می شود و برای لباس هایی که یقه آن ها بسته است، گردنبندهای بلند مانند اپرا، جلوه ی زیبایی را ایجاد می ‌کنند.
فرم گردن 
از دیگر نکات مهم هنگام خرید گردنبند توجه به فرم گردن است. اگر خود شما یا فردی که قصد دارید برای او گردنبند هدیه را تهیه کنید، گردن کوتاهی دارید گردنبندهای بلند و آویز دار جلوه ی بسیار خاصی را ایجاد می کند. افراد با گردن بلند می توانند هر نوع گردنبند را انتخاب کنند.
استایل شخص
اگر به جواهرات مدرن و به روز علاقه دارید، خرید گردنبند با زنجیره کوتاه و ظریف، را به شما پیشنهاد می کنیم که آویز آن کوچک و ساده باشد. اگر از جمله افرادی هستید که به جواهرات پر زرق و برق علاقه دارید به سراغ گردنبندهای بلند با آویز های بزرگ و مجلل بروید.
 

خرید گردنبند با زنجیره کوتاه و ظریف برای کسانی که به جواهرات مدرن علاقه دارند توصیه می شود.
خرید گردنبند با زنجیره کوتاه و ظریف برای کسانی که به جواهرات مدرن علاقه دارند توصیه می شود.

 

قفل ایمن

از نکات مهم در هنگام خرید گردنبند به خصوص گردنبندهای گران قیمت، کیفیت قفل و ایمنی آن است. این قفل بایستی به گونه ای طراحی شود که شما به راحتی بتوانید آن را باز و بسته کنید. از طرف دیگر محکم و با کیفیت باشد که زمانی که آن را به گردن دارید باز نشود.


فرم بدن از نکات مهم هنگام خرید گردنبند

برای خرید گردنبند برای افرادی که توپر هستند گردنبندهای کوتاه را انتخاب کنید. برای افراد لاغر اندام، گردنبند های بلند با زنجیر باریک یا گردنبندهای چند زنجیره ای (چند لایه ای) جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می کنند. برای افرادی که اندام متناسب دارند محدودیتی برای انتخاب نوع گردنبند وجود ندارد.


 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید