راهنمای خرید انگشتر مردانه و زنانه

انگشتر یکی از زیورآلاتی که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان بسیار پرطرفدار است. در سال‌های اخیر علاوه بر طلا و نقره از فلزاتی مانند مس، برنج و سایر فلزات گرانبهای دیگر برای ساخت انگشتر استفاده می شود. گاهی اوقات یک انگشتر در ویترین مغازه یا دست فردی دیگر، جلوه ی بسیار زیبایی دارد اما همان انگشتر در دستان شما این گونه نخواهد بود. تفاوت در رنگ پوست، فرم دست و انگشتان می تواند باعث ایجاد این تفاوت ها شود. در هنگام خرید انگشتر بایستی پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک انگشتر زیبا و در عین حال مناسب را خریداری کنید. در این مقاله سعی داریم پارامترهایی را مورد بررسی قرار دهیم که در هنگام خرید انگشتر مردانه و زنانه به شما کمک می کند، انتخاب بهتری داشته باشید. تا پایان همراه ما باشید.

راهنمای خرید انگشتر؛ سایز

اولین نکته مهمی که در هنگام خرید انگشتر باید به آن توجه کنید سایز انگشتر است؛ به خصوص زمانی که قصد دارید به صورت اینترنتی برای خرید انگشتر اقدام کنید. توجه کنید که سایز انگشتر نباید بیش از حد بزرگ باشد که به راحتی از انجام انگشت شما خارج شود و آنقدر کوچک باشد که از بند انگشت شما عبور نکند. در ساعات مختلف روز یا در فصل های مختلف سال، سایز دستان شما متفاوت خواهد بود. بنابراین سایز انگشت تان را در ساعات مختلف چک کنید تا سایز مناسب را به دست بیاورید.

راهنمای خرید انگشتر؛ جنس

جنس انگشتر از نکات مهم دیگر هنگام خرید انگشتر است. برای انتخاب بهتر، پارامترهایی از جمله سلیقه، جنسیت میزان بودجه، سبک زندگی و ... را مد نظر قرار دهید. اگر به دنبال یک انگشتری هستید که در تمام مدت روز در دستان شما باشد، جنسی را انتخاب کنید که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و در اثر برخورد با رطوبت خراب نشود. همچنین امکان تمیز کردن و ترمیم قسمت های آسیب دیده را داشته باشد.

رنگ انگشتر

یکی از نکاتی که در هنگام خرید انگشتر بایستی به آن دقت کرد رنگ انگشتر است. یک مدل انگشتر با دو رنگ مختلف جلوه های متفاوتی را در دستان شما ایجاد می کند. به عنوان مثال انگشترهایی از طلا با رنگ های سفید، زرگلد و طلایی در دستان شما جلوه هایی متفاوت دارند. بنابراین رنگ پوست یکی از عواملی است که در انتخاب انگشتر تأثیرگذار است. سعی کنید انگشتری را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. گاهی اوقات انتخاب انگشتر با رنگ ناهماهنگ با رنگ پوست، می تواند با ایجاد تنوع، زیبایی خاصی را ایجاد کند.

راهنمای خرید انگشتر؛ کاربرد

از دیگر عوامل مهم در هنگام خرید انگشتر توجه به این نکته است که می خواهید در چه مکان هایی آن را به دست داشته باشید. مثلا انگشترهایی با نگین های بزرگ برلیان برای مراسم و مجالس خاص انتخاب مناسبی هستند. در عین حال برای اکثر مکان ها مثل مکان های عمومی یا دورهمی های خودمانی انگشترهای ظریف یا به اصطلاح اسپرت که بدون نگین هستند یا دارای نگین های کوچک هستند انتخاب بهتری خواهند بود.

راهنمایی خرید انگشتر؛ رکاب

یکی از قسمت های مهم یک انگشتر رکاب آن است که در قسمت پشت انگشت قرار می گیرد. در انتخاب انگشتر دقت کنید که رکاب انگشتر نباید تمام طول بند انگشت را بپوشاند و مزاحمتی را برای حرکت مفصل انگشت ایجاد کنند. عدم توجه به این نکته باعث می شود تا به مرور زمان انگشت شما دچار شود.

راهنمای خرید انگشتر؛ انتخاب انگشت دست

برای انتخاب طرح و مدل انگشتر دقت کنید که قرار است برای کدام دست و انگشت شما مورد استفاده قرار بگیرد. برای انگشت اشاره یا شست، انگشترهای بزرگ و درخشان انتخاب مناسبی هستند. انگشتر در این انگشت نماد ثروت و مقام است. برای انگشت وسط سعی کنید انگشتر ظریف را انتخاب کند تا هنگام کار کردن دچار مشکل نشوید. استفاده از انگشتر برای انگشت کوچک باعث جذابیت خاصی در دستان شما می شود. انگشترهای ظریف و اسپرت برای این انگشت انتخاب مناسب تری هستند.

 

شکل و اندازه انگشت

برای انتخاب انگشتر به سایز و شکل انگشت تان دقت کنید. برای انگشت های بلند و کشیده انگشترهایی با نگین گرد نمای بهتری را در دستان شما ایجاد می کند. برای انگشت های کوتاه از انگشتر هایی با نگین کشیده (لوزی، اشک یا مستطیل) دستان شما را کشیده تر نشان می دهند. برای انگشت های تپل و پهن دقت کنید که انگشتر های ضخیم انتخاب مناسبی نیستند. اگر نگین انگشتر به صورت گرد یا خوشه ای باشد مناسب تر است به گونه ای که تمام سطح روی انگشت را بپوشاند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید