سنگ سپتارین | روش تشخیص سنگ سپتارین اصل

سنگ سپتارین | روش تشخیص سنگ سپتارین اصل

سنگ سپتارین چیست؟

‏سنگ سپتارین یک نوع سنگ رسوبی بسیار زیبا است که قدمت آن به زمان دایناسورها باز میگردد. در این سنگ مواد معدنی مختلفی وجود دارد که از جمله این مواد معدنی میتوان به باریت، کلسیت، بتونید و آراگونیت اشاره کرد. این سنگ به دلیل اینکه ظاهری ترک خورده و حالت پوسته پوسته ای دارد به عنوان سنگ اژدها نیز نامیده میشود. رنگ این نوع سنگ معمولاً زرد روشن هست که با رنگ های خاکستری و قهوه ای ترکیب شده اند.


سنگ سپتارین

سنگ سپتارین بسیار با ارزش است و برخی از آنها بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون سال هم قدمت دارند. این سنگ ها در بیشتر جاهای دنیا پیدا میشود اما اصیل ترین و معروف ترین نمونه های آنها را میتوان در ماداگاسکار و آمریکا پیدا کرد. سپتارین نمادی از اعتماد به نفس و صبر میباشد و در مدیتیشن از آن به عنوان یک سنگ آرام بخش استفاده میشود که باعث کاهش اضطراب و استرس میگردد.

 

سنگ سپتارین

 

تشخیص سنگ سپتارین اصل از نوع تقلبی

سنگ سپتارین اصل ظاهری ترک خورده و پارتیشن بندی شده دارد. نمای بیرونی سپتارین معمولاً از سیلیس کریستالی تشکیل شده است. این سنگ حاوی مواد معدنی مختلفی میباشد. یکی از این مواد معدنی، کلسیت است که به رنگ زرد میباشد. ماده معدنی بعدی آراگونیت میباشد که به حالت رگه ای در داخل سنگ قرار گرفته و قهوه ای رنگ است. اطراف آن نیز با سنگ آهک احاطه شده که رنگ آن به خاکستری میزند. 
سنگ سپتارین معمولاً کروی شکل است و گاهی شبیه به یک سیب زمینی پخته نیز میباشد. پارتیشن های داخلی سپتارین معمولاً چند ضلعی نامنظم هستند و نمای بیرونی آن کریستالی میباشد.

 

خواص سنگ سپتارین چیست؟

 
خواص سنگ سپتارین

سنگ سپتارین خواص فراوانی دارد. یکی از خواص سنگ سپتارین خواص معنوی آن است. این سنگ مانند یک شمن و راهنما به ما کمک میکند تا واقعیت درونی خود را پیدا کنیم و اسرار جهان را بهتر درک بکنیم. این سنگ جسارت ما را افزایش میدهد و ما را از خودخواهی رها میکند. سنگ سپتارین به ما کمک میکند تا مسئولیت های بزرگ را راحت تر بپذیریم و در مقابل سختی ها صبور باشیم.
  سنگ سپتارین خواص درمانی و روانی بسیاری دارد. مثلاً این سنگ به ما کمک میکند تا شجاع تر زندگی کنیم و ترس های خود را رها کنیم. این سنگ شجاعت داشتن یک زندگی همراه با هیجان را به ما میدهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که بسیاری از هنرمندان متوجه خواص این سنگ شده اند و از آن استفاده میکنند. چرا که سنگ سپتارین قدرت خلاقیت را پرورش میدهد و به آنها کمک میکند تا از نظر هنری الهام گرفته و پروژه ‌های هنری خود را تکمیل کنند.
 از خواص شفابخشی فیزیکی سنگ سپتارین میتوان به تاثیرات مثبت آن برای معده، پانکراس و اندام های داخلی در نیمه پایینی بدن اشاره کرد. برخی از افراد از مراجعه به پزشک ترس بسیاری دارند. از آنجایی که این سنگ در مقابله با ترس ها به ما کمک میکند، حمل آن با خود باعث میشود که ترس خود از مراجعه به پزشک را نداشته باشیم. 


استفاده از سپتارین در طراحی داخلی

برخی از طراحان داخلی معمولاً از سنگ های سپتارین در طرحی های خود استفاده میکنند. بافت، رنگ های طبیعی و طرح های سنگ سپتارین جذابیت و زیباشناسی منحصر به فردی را به فضاهای داخلی میدهد. جالب است بدانید که ساختار این سنگ  فقط به حالت گرد و کروی نیست. بلکه میتوان آنها را در شکل های مختلف مانند مکعبی، هرمی و هر شکل عجیب غریب دیگری در طبیعت پیدا کرد. در طراحی های بسیار اصیل و کلاسیک معمولاً از سنگ ها و مواد معدنی استفاده میشود. استفاده از سنگ های شگفت انگیز و با ارزش سپتارین نیز یک حس ارگانیک، تاریخی و فرازمینی را به محیط اطراف میدهد.


سخن پایانی

خرید و فروش سنگ سپتارین در بیشتر جاهای دنیا رایج است و مردم علاقه زیادی به خرید این سنگ جادویی دارند. همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم این سنگ در جاهای مختلف دنیا پیدا میشود. از استرالیا، کانادا، ماداگاسکار و نیوزیلند گرفته تا کشورهای دیگر دنیا. نمونه های اصل و زیبای آن در کشور خودمان ایران نیز موجود است که میتوانید  خریداری کنید. 
اگر شما نیز به خواص سنگ ها و اثرات جادویی آنها اعتقاد دارید، سنگ سپتارین یکی از پر خاصیت ترین و شگفت انگیزترین و تاریخی ترین سنگ هایی هست که میتوانید آن را تهیه کنید و در اتاق، منزل و یا حتی کیف خود آن را به همراه داشته باشید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید